Main image

Renginiai

trip-to-japan

Kelionė į Japoniją

2014m. rugsėjo pabaiga buvo ypatinga: nuvykome į stebuklų šalį Japoniją, ir tai nebuvo vien turistinė kelionė, bet mes dalyvavome 52-opjoje tarptautinėje dovanų parodoje Osakoje. Su kitais 11 menininkų pristatėme atstovavome Lietuvą,  pristatėme gintarą, liną, stiklą, keramiką, lino drabužius, žvakes bei modernią juvelyriką.

baltic-design-market

Baltijos Dizaino Mugė

Baltijos Dizaino Mugė – tai dizaino projektas, š.m.kovo 29-30d. vykęs Klaipėdoje, Ambertono viešbučio konferencijų salėje.
Šis renginys Lietuvoje žengia pirmus žingsnius, bet užsienyje plačiai paplitęs ir žinomas kaip Mados ar Dizaino Turgus. Tai renginys, trunkantis vieną ar kelias dienas, kur dizaineriai susitinka, bendrauja su žmonėmis, besidominčiais dizainu bei įsigyja vertingų daiktų.
Jos rengėjų tikslas sukviesti į vieną renginį  Lietuvos ir Latvijos dizaino, marketingo bei komunikacijos ikonas ir jaunus, perspektyvius dizainerius pristatyti savo kūrybą, parduoti savo gaminius,  įsikvėpti iš kitų, praplėsti savo erdvę, atrasti bičiulių ir kurti naujus ateities planus.

floral-party-with-marijus-gvildys

Floristikos dirbtuvės su Marijumi Gvildžiu

Foto: R.Vaizgėla

Floristikos vakaronės jau tapę Jaukių Namų vizitine kortele. Tai du kartus per metus vykstantis renginys, kuriame floristas Marijus Gvildys mūsų akivaizdoje kuria įvairias kompozicijas. Šį kartą tokia ypatinga šventė vyko prieš pat Velykas.
Grožėkimės nuostabiais meno kūriniais!

sostines-dienu-atgarsiai

"Sostinės dienų" atgarsiai

Pirmajį 2012m. rugėjo savaitgalį Vilniue vyko įspūdinga šventė "Sostinės dienos", kurios metu šurmuliavo visas Gedimino prospektas.

opening-of-art-exhibition-of-j-rekeviciute

J.Rekevičiūtės grafikos parodos atidarymas

Foto: D.Grigoniene

Salonas "Jaukūs namai" ir vėl tapo ypatinga vieta meno gerbėjams.
Čia atidaryta personalinė Jūratės Rekevičiūtės paroda "Komentuoti.Patinka". Ji kalba apie mūsų draugą (o gal priešą) Facebook'ą...
Jūratė norėjo įamžinti gautas savo gerbėjų žinutes, taigi jos pavirto meno kūriniais...Juk virtuali erdvė nėra pati tinkamiausia vieta joms saugoti...

jaukus-vakaras-su-floristu-marijum-gvildziu

Jaukus vakaras su floristu Marijum Gvildžiu

Foto D.Grigonienė

Floristas Marijus Gvildys žinomas ne tik Lietuvoje. Jis gėlių meno paslapčių moko Lenkijoje, Rusijoje, Kanadoje, Italijoje.
Džiaugiamės, kad būdamas toks užsiėmęs, jis atrado laiko Jaukių Namų bičiulių būreliui ir pasidalino savo paslaptimis, kaip sukurti  šiltas dovanas.

cosy-home-birthday

Jaukių namų ketvirtasis gimtadienis

Birželio 9-ąją mes šventėme Jaukių namų ketvirtąjį gimtadienį.
Ši šventė buvo ypatinga, nes ji sutapo su Jaunųjų Talentų konkursantų apdovanojimu.

educational-meeting-about-linen

Edukacinis renginys apie liną

Foto: A.Barzdžius

Salonas „Jaukūs namai“ pradėjo edukacinių renginių ciklą “Ko dar nežinome apie liną”.

christmas-party

Kalėdinė vakaronė

Foto: N.Freimanas

2010m. gruodžio 7d. Jaukiuose namuose vyko triukšminga ir linksma Kalėdinė vakaronė, kurios metu mus aplankė Senis Šaltis su Snieguole ir apdovanojo žaidimais, šokiais, gera nuotaika, įvairiausiais prizais ir siurprizais.

lawyer-patlen

Advokatas Patlenas

Foto: N.Freimanas
2010 m. spalio 19 d. „Jaukūs namai“ priglaudė nusigyvenusį viduramžių teisininką Patleną.
Viduramžių kultūros klubas „Youth-hansa Kaunas“ pakvietė susipažinti su viduramžių spektakliu-farsu „Advokatas Patlenas”. Šis nežinomo autoriaus kūrinys džiugino publiką turgaus aikštėse jau nuo XIII a. ir susilaukė tokio populiarumo, kad išplito gerokai už savo tėvynės – Prancūzijos – ribų: iki XV a. Patleno vargai ir džiaugsmai buvo žinomi net mažiausiuose miesteliuose Anglijoje, Italijoje ir kitose Europos šalyse.

nuotrauku-konkursas

Nuotraukų konkursas “Kaip miela ir smagu pasipuošt linu!”

Paskelbę nuotraukų konkursą, kuriose vaikučiai turėjo būti pasipuošę Jaukių namų drabužiais, sulaukėme didelio susidomėjimo.
Nuotraukas atsiuntė 10 dalyvių. Kai kurie iš jų atsiuntė ne po vieną nuotrauką, o po penkias ar šešias! Nuoširdžiai dėkojame už tokį uolumą!

after-the-fair-in-norway

Sugrįžus iš parodos Norvegijoje

Ką tik sugrįžome iš “Dovanų ir Interjero” parodos Osle. Mums ji buvo jubiliejinė, 20-oji. Organizatoriai, tai žinodami, mums paskyrė išskirtinai gerą vietą pačiame centriniame B salės koridoriuje.Mums tai didelė atsakomybė, juk būsime stebimi žymiai akyliau. Todėl šiai parodai kruopščiai ruošėmės.

bday

Jaukių Namų gimtadienio šventė

Foto: D.Grigonienė

Jaukūs Namai paskutinį gegužės penktadienį pakvietė į trijų metų gimtadienio šventę.

Kadangi numatėme, kad atvyks gausus būrys mūsų bičiulių, šventę rengėme priešais Saloną esančioje aikštelėje.

Aptvėrę šventės teritoriją lino juosta bei papuošę ją balionais, laukėme lininiais drabužiais pasidabinusių svečių.

dolls

Jaukiuose Namuose apsigyveno lėlės

Visai neseniai Jaukiuose Namuose ne tik pakvipo pavasariu - atsirado ryškių spalvų, malonių kvapų, bet apsigyveno ir lėlės. Ir ne bet kokios, o iš Jūratės Rekevičiūtės grafikos darbų parodos “Lėlė viena namuose”.

knyga

Knygos “Šančių praeities takais” pristatymas

Foto: N.Freimanas

2010m. kovo 17d. Jaukūs Namai sulaukė svečio iš Vilniaus – profesoriaus urbanisto Jurgio Vanago, kuris pristatė savo knygą “Šančių praeities takais”.

koncertas

Jaukiuose Namuose – gyvos muzikos koncertas

Foto: N.Freimanas

2010m. kovo 2d. mums koncertavo ansamblis SUBTILU-Z iš Vilniaus.

Visi susirinkę tą vakarą mūsų Salone tikrai nenusivylė. Nors už lango buvo dar gana žvarbu, tačiau melodingi muzikos ritmai sušildė mūsų širdis, pradžiugino ir pralinksmino.

Mes dėkingi ansambliui, padovanojusiam tokį puikų koncertą.